söndag 30 oktober 2011

Scrapträff i Övergran



Igår åkte jag iväg till Övergran och deltog i en härlig scrapträff som Scrapgalen anordnade!
Otroligt god mat, massor med härliga scraptjejer och inspirationen flödade!

2,5 alster han jag skapa, den sista halvan kommer nog bli klar idag :)


Till denna har jag använt mig av Maja Design som är en av mina storfavoriter
bland papperdesigner!
Primas blommor och givetvis fjärilar :)
För att få lite liv i LO:n som snurrade jag in ena långsidan på fotona (se nästa bild)


Här ser ni hur jag har snurrat in kanten på fotot

----------------------------------------------------------------------------

I Januari 2009 åkte jag och min yngsta son till Grekland för en visit hos mina släktingar på pappas sida. Jag hade inte sett dem på över 10 år och just ovan foto var ett underbart möte, min farbror som har gett mig 2 av livets viktigaste lektioner, vilka de är behåller jag för mig själv :) Det var en stor stund att få presentera min son för min farbror som vart så rörd att han började gråta. Farbror somnade in i februari i år, han blev 94 år gammal!
Pion Designs papper, Primablommor och chipboardklocka.
Petra hade sin butik på plats igår och jag hittade Invild Bomes Treaures och passande nog Grekiska antika pelare!


6 kommentarer:

  1. Vilken tur att du hann träffa honom igen och fick detta minne att dela med sonen :-)

    SvaraRadera
  2. HEJ!!!!tjejen och tack för i går,det var kul att träffa dej och alla andra .En mysig dag hade vi. Och grattis till bloggen den skall jag hålla ett öga på.
    scrappiskramar Lena

    SvaraRadera
  3. Hej!! tjejen tack för i går,det var kul att träffa dej och dom andra tjejerna.Och vist hade vi kul. Och grattis till bloggen,den skall jag hålla ett öga på.
    scrappiskramar /Lena

    SvaraRadera
  4. Då blev man första medlemmen då :-) hihi!

    SvaraRadera
  5. Åh, vilka underbara sidor du gjort!! Såg ju den översta på träffen, men den andra missade jag... Läckert romantiska!!

    SvaraRadera
  6. Sååå fint Sofia! Så kul att se att du hinner scrappa nåt till dig själv. kramar
    Maricelle

    SvaraRadera